Koronapassi risteilylle

09.12.2021

Huomio risteilijät!

Risteilylle osallistujien on syytä ottaa koronapassi mukaan matkaan. Sitä voidaan kysellä ainakin koti-Suomeen tultaessa. Laivasta ei ole pakko poistua. Aika saattaa tulla vain pitkäksi, mutta hyvässä toveriseurassa sekin sujuu mutkitta. Hyvää ja turvallista matkaa jäsenillemme!

                                                                   Hallitus

12.06.2026Koulutus /pikkujouluristeily 21-23.11-2026
29.10.2025Järjestäytymis kokous on pidetty 28.10
17.09.2025Telakan Työpaikkahaku
08.07.2025DNY on vahvistannut Mäntyluodon telakan oston
13.12.2023Lakko to 14.12
22.02.2023Am.os. eläkeläisten kokous
09.12.2021Risteilyliput
09.12.2021Tes-neuvottelut jumissa
09.12.2021Ylityökielto työtaistelutoimenpiteenä jatkuu
09.12.2021Koronapassi risteilylle

Siirry arkistoon »