Koronapassi risteilylle09.12.2021
Huomio risteilijät! Risteilylle osallistujien on syytä ottaa koronapassi mukaan matkaan. Sitä voidaan kysellä ainakin koti-Suomeen tultaessa. Laivasta ei ole pakko poistua. Aika saattaa tulla vain pitkäksi, mutta hyvässä toveriseurassa sekin sujuu mutkitta. Hyvää ja turvallista matkaa jäsenillemme! Hallitus |
| 12.06.2026 | Koulutus /pikkujouluristeily 21-23.11-2026 |
| 29.10.2025 | Järjestäytymis kokous on pidetty 28.10 |
| 17.09.2025 | Telakan Työpaikkahaku |
| 08.07.2025 | DNY on vahvistannut Mäntyluodon telakan oston |
| 13.12.2023 | Lakko to 14.12 |
| 22.02.2023 | Am.os. eläkeläisten kokous |
| 09.12.2021 | Risteilyliput |
| 09.12.2021 | Tes-neuvottelut jumissa |
| 09.12.2021 | Ylityökielto työtaistelutoimenpiteenä jatkuu |
| 09.12.2021 | Koronapassi risteilylle |
|
Siirry arkistoon » |
